Furuly Barnehage

Personalet

Eier/Styrer/Pedagog

Og med barnehagelærerutdanning med fordypning i musikk, Unni Jacobsen. Har førerkort på minibuss. Startet barnehagen i 1987.

Pedagog 1/avd. leder og styrerassistent

Camilla G. Aksnes ferdig utdannet i 2000 som barnehagelærer med fordypning i barnehageutvikling med fokus på endringskompetanse. Startet som assistent i 1993. Er under opplæring på førerkort på minibuss.

Pedagog 2

Karina Steen utdannet førskolelærer med fordypning i fysisk fostring 1999.

Pedagog 2 Permisjon f.o.m. august til 5 mai

May Helen E. Nedberg utdannet barnehagelærer med fordypning i ledelse i en lærende barnehage 2021.

Barne- og ungdomsarbeider

Camilla Sondresen, utdannet som barne- og ungdomsarbeider. Startet fast høsten 2011 etter å ha vært vikar her en stund.

Assistent

Martine Fredrikke Borchgrevink Andersen starter på barnehagelærer deltid 2 dager i uken

Assistent

Monica Sæbø (snart utdannet som barne- og ungdomsarbeider). Startet fast høsten 2013 etter å ha jobbet her som vikar.

Assistent (permisjon)

Karen Emilie Nes. Hun har 1 års pedagogikk på Oslo Met og bachelor i Teater og drama. Startet nov. 2020.

Assistent

Siw-Anette Sand, assistent med 7 års erfaring fra Hanevold barnehage. Vikariat for Karen Emilie Nes som er i permisjon.